Czy pióro lub długopis Cerruti to dobry prezent?

Nie ma wątpliwości, że pióra i długopisy to jedne z najpopularniejszych prezentów. Kiedy jednak są to rzeczywiście trafione podarunki? Jak dobrać odpowiednie pióro do okazji? Czy długopis lub pióro marki Cerruti sprawdzają się w tej roli?

Markowe pióro jako prezent

Jeżeli artykuł piśmienniczy ma być trafionym prezentem, powinno być to narzędzie dobrej firmy. Rzecz w tym, aby nie wręczać jako prezentu niskiej jakości, tandetnego długopisu, gdyż  z takiego podarunku zapewne nikt się nie ucieszy. Jeżeli chodzi o wymieniony wcześniej długopis Cerruti, trudno mówić tu o tandecie, gdyż producent od lat cieszy się niesłabnącą renomą.

Pióro lub długopis – prezenty na każdą okazję

Kwestia doboru idealnego prezentu jest oczywiście zależna od okoliczności, jak i adresata prezentu. Kiedy sprawdzą się artykuły piśmiennicze Cerruti? Z pewnością dobry długopis w rozsądnej cenie to dobry wybór na urodziny czy imieniny kogoś bliskiego. Natomiast wysokiej jakości pióro Cerruti w eleganckim opakowaniu to idealny podarunek dla szefa. Z jednej strony jest to bowiem przedmiot bardzo praktyczny, a z drugiej elegancki i szykowny.

długopis Cerruti

Warto również wspomnieć o funkcji marketingowej, jaką artykuły piśmiennicze pełnią bardzo często. Chodzi oczywiście o gadżety reklamowe, które w dzisiejszym marketingu są absolutnie niezbędne. Zarówno pióra, jak i długopisy Cerruti z pewnością należą do najczęściej wykorzystywanych gadżetów, z których chętnie korzystają małe i duże firmy. Należy jednak zwrócić uwagę na rozróżnienie gadżetów. Zupełnie inną funkcję pełnią bowiem prezenty wręczane stałym kontrahentom, którzy od dłuższego czasu prowadzą z klientem interesy, a inną gadżety z logo firmy rozdawane podczas targów handlowych. W pierwszym przypadku lepiej sprawdzi się eleganckie pióro Cerruti, natomiast w drugim tak droga inwestycja nie ma większego sensu, dlatego o wiele lepszy będzie zwyczajny długopis.

Artykuły piśmiennicze – marki Cerruti, jak i innych firm – świetnie sprawdzają się w roli prezentów. Szczególnie warto wykorzystywać je jako prezenty dla klientów i kontrahentów, gdyż trudno o gadżety reklamowe skuteczniej promujące firmę.