Koszulki należą z pewnością do najczęściej wykorzystywanych gadżetów reklamowych. Nadruk logo na koszulce to bardzo częsta usługa, z której korzysta wiele przedsiębiorstw. Jakiego rodzaju koszulki sprawdzają się, jako odzież promocyjna? W jaki konkretnie sposób znajdują one zastosowanie w marketingu? Jak wypadają pod tym względem koszulki reklamowe typu polo?
Koszulki polo – tania i elegancka odzież promocyjna
Okazuje się, że wśród koszulek, pod względem marketingowym wyjątkowo doceniane są modele polo. Wynika to zasadniczo z dwóch kwestii – koszulki polo są eleganckie i stosunkowo tanie, co wystarcza, aby świetnie spisywały się jako odzież promocyjna. Ubrania promocyjne powinny być eleganckie, aby wzbudzać pozytywne emocje. Jednocześnie, przedsiębiorcy zwykle mają ograniczenia finansowe, jeżeli chodzi o wydatki na materiały i gadżety reklamowe, a koszulki polo są tańsze niż koszule.
Jak wykorzystać reklamowe koszulki polo?
Jest wiele możliwości wykorzystania koszulek polo. Przede wszystkim, powinny to być koszulki z logo, aby przy ich pomocy możliwe było zwiększanie rozpoznawalności firmy. Wielu przedsiębiorców zamawia koszulki polo z nadrukiem firmowym w postaci logo, aby rozdawać je podczas akcji promocyjnych obecnym oraz potencjalnym klientom. Ponadto, mogą one również stanowić podarunek dla pracowników. Warto np. zorganizować konkurs lub loterię podczas imprezy firmowej dla pracowników i ich rodzin. Wysokiej jakości ubrania, takie jak np. odzież reklamowa fruit of the loom, świetnie sprawdzają się jako nagrody. W takiej sytuacji można pomyśleć o wyborze koszulek w mniejszych rozmiarach, idealnych dla najmłodszych uczestników wydarzenia.
Jak wykonuje się koszulki pod nadruk?
Ażeby stworzyć odzież promocyjną z nadrukami, niezbędny jest wybór ubrań z odpowiedniego materiału – kompatybilnego z daną technologią druku. Przykładowo, jeżeli planowane jest wykorzystanie sublimacji, koszulki pod nadruk powinny zawierać poliester, aby logo mogło pojawić się na ubraniu. Należy jednak podkreślić, że sublimacja to nie jedyna skuteczna metoda tworzenia nadruków na odzieży. Równie dobrze sprawdza się druk flexo, umożliwiający drukowanie w jakości HD. Technologia ta sprawdza się doskonale w przypadku bardzo szczegółowego logo, wymagającego wydruku w wyjątkowo wysokiej jakości. Niektórzy przedsiębiorcy pragną natomiast, aby na ich produktach pojawił się nowoczesny, bezpośredni druk cyfrowy, podczas gdy inni decydują się na klasyczny haft.