Lavazza – kawa z tradycjami

kawa lavazza

Kawa Lavazza

Pijąc kawę rzadko zastanawiamy się nad sensem tej czynności. Większość z nas robi to mechanicznie, a mała czarna na stałe została wpisana do planu dnia.

Marka Lavazza zajmuje się tworzeniem kawy wysokiej jakości od lat. Jako firma z tradycjami propaguje myślenie o kawie nie jako zwykłym napoju, ale narzędziu, które łączy ludzi i sprawia, że są bliżej siebie.

Historia

Firma Lavazza powstała w 1895 roku. Założył ją Luigi Lavazza, a sukces interesu zawdzięczał swojemu zamiłowaniu do kawy i wiary w jej głębszy wymiar. Mimo, że od tego wydarzenia minęło już ponad 100 lat, marka Lavazza dalej oferuje kawę najwyższej jakości, dbając o szczegóły i starając się nieustannie poszerzać asortyment.

Czy przez lata coś się zmieniło?

Magią marki Lavazza jest fakt, że mimo upływu lat wciąż aktualne jest hasło założyciela „Kawa to nie jest coś co po prostu się pije, to sposób na to, by być bliżej siebie’. Właśnie to stało się inspiracją dla nowej kampanii „Born in social 1895”.

Jak mówią sami twórcy, reklama nie jest o kawie, ale dla kawy. Marka chce uświadomić ludziom, że warto popatrzeć na kawę szerzej i dostrzec jej prospołeczną naturę.

Dostępne rodzaje

Kawa Lavazza wyróżnia się ogromną ilością rodzajów, komponowanych z najlepszych gatunków. Dzięki tak szerokiej gamie, każdy miłośnik kawy jest w stanie wybrać coś dla siebie. Lavazza qualita rossa, qualita ora, gran espresso to tylko kilka z propozycji. Jedyne co wystarczy zrobić, to zapoznać się z ich składem i właściwościami, tak aby dobrać tą najlepszą dla siebie.

Kawa doskonała

Luigi Lavazza kochał kawę i podróżował po świecie w poszukiwaniu tej jedynej – kawy doskonałej. To dzięki temu oferowane przez niego kawy zyskiwały coraz większy rozgłos i do dziś goszczą w milionach domów na całym świecie. Rocznie wypijanych jest ponad 20 miliardów filiżanek kawy Lavazza.

Nie ma co ukrywać, że jest to ogromny sukces, ale i wyzwanie. Właściciele marki zdają sobie z tego sprawę doskonale i wciąż starają się znajdywać nowe, jeszcze lepsze rozwiązania dla swoich klientów.

Źródła:
http://www.sklepkawa.pl/
http://www.sklepkawa.pl/pl/c/Lavazza/68
https://www.signs.pl/_born-social-in-1895_:-kampania-kawy-lavazza,32059,artykul.html